sobota, 21 maja 2022

MEGA HICIOR: Vi Keeland "Zaproszenie".

Są takie autorki, po których książki sięgam bez zastanowienia. Nie czytam okładkowego streszczenia, po prostu widzę nazwisko i już wiem, że czeka mnie świetna lektura. Jedną z takich pisarek jest Vi Keeland. Kiedy zobaczyłam "Zaproszenie" na stronie księgarni Tania Książka, wiedziałam, że muszę sięgnąć po ten tytuł.


Stella, bardzo pozytywna dziewczyna, nieco szalona i pełna nieprzewidywalności, postanawia skorzystać z zaproszenia adresowanego na byłą współlokatorkę i udać się na wystawny ślub w gmachu Nowojorskiej Biblioteki Publicznej. Przecież to zaproszenie i tak by się zmarnowało...

Na miejscu Stella spotyka szarmanckiego drużbę, który robi na niej piorunujące wrażenie - wygląda jak mężczyzna jej marzeń. Chemia między tą dwójką jest niezaprzeczalna. Taniec i zabawa niestety szybko się kończą. Hudson odkrywa, że dziewczyna nie jest tą, za którą się podaje. Stella ucieka i wierzy, że nigdy więcej się nie spotkają. Zostawia jednak za sobą pewien ślad...

Och, jak ja świetnie się przy tej książce bawiłam! Vi Keeland jak zwykle nie zawiodła. "Zaproszenie" to zabawna, czarująca historia, przepełniona humorem, śmiesznymi sytuacjami z udziałem postaci, których nie dało się nie lubić - zwłaszcza zabawnej Stelli, która szybko skradła moje serce. Gra głównych bohaterów w kotka i myszkę mocno mnie wciągnęła, nie mogłam oderwać się od ich perypetii. Vi Keeland stworzyła oryginalny romans na wesoło. Bardzo podoba mi się przesłanie tej powieści - nigdy, ale nigdy nie powinno się poddawać. Dążenie do realizacji marzeń to postawa, którą warto naśladować, której warto się trzymać. Jasne, czasami jest to ciężka praca, ale nikt nie powiedział, że wszystko w życiu będzie łatwo osiągnąć. Trzeba walczyć o marzenia.

Gorąco polecam tę rozbrajającą, ogromnie czarującą, chwytającą za serducho historię.

Za egzemplarz dziękuję księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl.
Ps. Sprawdźcie więcej nowości - każdy znajdzie coś dla siebie :).

0 komentarze:

Prześlij komentarz