środa, 27 marca 2019

RECENZJA + ROZDANIE: Mia Sheridan "Bez żalu".



Jessica Creswell ma jedenaście lat, gdy poznaje niewiele starszego od siebie, poturbowanego przez życie Callena Hayesa. Chłopak od początku wydaje się być tym jedynym. Zaprzyjaźniają się, wspierają w gorszych chwilach, razem "ukrywają się" przed światem. Wszystko się zmienia, gdy Callen całuje dziewczynę, o czym marzyła, a potem znika bez słowa wyjaśnienia. Zostaje tylko ból.

Mijają lata. Jessica została tłumaczką z języka starofrancuskiego, Callen kompozytorem przeżywającym kryzys związany z brakiem weny. Los sprawia, że dawni przyjaciele przypadkowo spotykają się ze sobą podczas pobytu we Francji. Mimo, że wiele już ich dzieli, a wspólna historia dawno temu się zakończyła, to jednak jest coś, co wciąż plącze ich drogi - pożądanie, od którego jest tylko krok do głębszego uczucia…

 
"Czasami miłość potrzebuje tylko odrobimy bliskości, żeby rozkwitnąć."
 
"Bez żalu" to moje pierwsze spotkanie z twórczością Mii Sheridan. Wcześniej słyszałam wiele dobrego na temat powieści tej autorki, ale nigdy nie miałam okazji sprawdzić, czy styl pisarki wplecie się w mój gust. Po lekturze jej ostatniej książki śmiało mogę przyznać, że wszelkie pozytywne opinie jak najbardziej mają rację bytu. Mia Sheridan pisze tak, że ciężko oderwać się od kart powieści. Miejsce akcji, realistyczna kreacja bohaterów, ich portrety psychologiczne, to, że popełniają błędy jak każdy inny człowiek i nie są wyidealizowani, fabuła, styl, jakim posługuje się autorka po prostu są idealnie skrojone. Motyw przyjaźni przeradzającej się w miłość oczywiście przypadł mi do gustu, zwłaszcza, że w przypadku głównych bohaterów relacja odradza się po długiej przerwie. Emocje i romantyczny klimat gwarantowane. Lubię taką grę na uczuciach.
 
Jestem zauroczona nowością od Mii Sheridan i mogę sobie obiecać, że na tej jednej książce na pewno się nie skończy. A teraz pora na niespodziankę - wydawnictwo przesłało mi dwa egzemplarze książki dlatego...

KOCHANI! JEDEN EGZEMPLARZ "BEZ ŻALU" MOŻE BYĆ WASZ!
Zapraszam Was na rozdanie na fanpage A w wolnej chwili. 

 Za egzemplarz serdecznie dziękuję Edipresse Książki.
 
 

0 komentarze:

Prześlij komentarz