poniedziałek, 22 lutego 2016

Yankee Candle: Wosk Tarte Tatin.

Muszę przyznać, że z każdym rozpoczętym woskiem od Yankee, moja miłość do tej firmy rośnie i rośnie! Mogłabym przez cały dzień nie gasić kominka, tak pokochałam unoszące się w mieszkanku zapachy zgrabnych tartaletek. Niedawno postanowiłam wypróbować TARTE TATIN, czyli produkt, który zamówiłam jeszcze w styczniu na goodies.pl. Wosk cudownie pachniał przed rozpaleniem, jednak kiedy zaczął się topić, poczułam istną rozkosz!


TARTE TATIN pochodzi z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Po rozpaleniu wyczuwamy genialne połączenie świeżo upieczonej tarty z jabłuszkami oraz aromat przypraw, w tym wanilii. Osobiście zwariowałam na punkcie tej słodziutiej tartaletki. W głowie od razu pojawiają się wspomnienia domowych niedziel z pysznym ciastem stygnącym w kuchni...


Standardowo, czas palenia do ośmiu godzin, choć po zgaszeniu świeczki w kominku nadal możemy cieszyć się cudownym, ciasteczkowym aromatem, który unosi się jeszcze przez dłuższy czas. Tarta spokojnie starczy na 4 razy (czyli około 32 godziny spędzone w wyjątkowym klimacie), aczkolwiek ja, aby uintensywnić zapach, podzieliłam ją na 3 kawałeczki. Przyznam się bez bicia, zakochałam się! Wosk ląduje na liście moich ulubieńców od Yankee i na pewno jeszcze nie raz znajdzie się w koszyku zakupowym.

Ktoś z Was używał tej tarty? Czy tak samo, jak ja, zakochaliście się w tym zapachu :)? Czekam na opinie! Serdecznie pozdrawiam, do następnego :). Karolina.

15 komentarze:

  1. Ale świetne! Czemu ty tutaj wrzucasz co chwile jakieś pierdołki, które muszę mieć? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah wybacz :D! Wiesz co Ci powiem? Że ja mam to samo! Krążę po tych blogach i tylko ciągle trafiam na coś, co po prostu powinnam kupić :D.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny zapach do wypróbowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że teraz wszyscy zachwycają się tymi woskami.
    Chyba też muszę wypróbować.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. średnio jestem za szarlotką więc podejrzewam, że inne zapachy podchodziłyby mi bardziej.

    poza tym czy mówiłam już, że to się nie godzi, nie wolno tak kusić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolno wolno :D. Tyle ludzi kusi w sieci, to nie będę gorsza :D. Ale tak poważnie, to wiem, jak to jest, jak inni kuszą! Potem siedzę i tylko myślę, co by tu nowego kupić :D.

      Usuń
  6. Myślę, że aromat wanilii mógłby mi przeszkadzać,ponieważ ostatnio mam jakiś wstręt do tego zapachu. Wosk ma jednak wspaniały kolor! Może kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zapach ciasta z jabłkami, więc napewno skusiłabym się na tą tartaletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego wosku jeszcze nie próbowałam, ale może się skuszę o ile będzie w sklepiku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście posiadam dwa woski bo wolę olejki :)
    Ale mimo wszystko na pewno go kupię bo słyszałem, że ta firma jest naprawdę dobra, a jeżeli ty go polecasz to tym bardziej musze kupić ten wosk ! :D
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YC ma superanckie zapachy, tak więc koniecznie spraw sobie jakiś wosk :D!

      Usuń
  10. Szczerze mówiąc to nie wiedziałam, że YK ma taki zapach :D Chyba dodam go na listę do następnych woskowych zakupów :D tak czy inaczej nie ma lepszego zapachu niż zapach szarlotki, którą piecze moja mama <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaj do listy, bez wahania :D! No tak, nie ma to jak zapachy wypieków naszych mam ♡.

      Usuń