wtorek, 20 czerwca 2017

Przyrodnicze kadry z Parku Oliwskiego.

Długi weekend rozpoczął się w Trójmieście piękną pogodą. Ciesząc się słońcem i błękitnym niebem od razu zakomunikowałam, że czwartkowy poranek spędzimy w Parku Oliwskim. No a wiadomo, jak park, to i aparat musi być. Adaś cierpliwie znosił pauzy przy kwiatkach i zauważonych przypadkiem ptakach. Zaliczyliśmy dwie trasy - jedną fotograficzną, drugą totalnie relaksującą, bez przerw na łapanie w kadr przyrody. Poniżej załączyłam kilka zdjęć z czwartkowego spaceru :).
















Z racji tego, że dziś zrobiłam sobie totalny dzień leniwca, nie będę się rozpisywać - książki, listy i seriale w końcu czekają :D! A właśnie, na moim fanpage trwa konkurs, do wygrania "Dla niej wszystko", książka, którą recenzowałam w poprzednim poście. Chętnych zapraszam do udziału - wystarczy kliknąć w TEN LINK :). Przesyłam pozdrowienia, K.

11 komentarze: