środa, 4 maja 2016

Yankee Candle: Wosk Pain Au Raisin.

Pewnie już dawno zauważyliście, że jestem totalnie uzależniona od wosków marki Yankee Candle :D. Nie ma chyba tygodnia, kiedy nie otwieram jakiegoś nowego zapachu. Tak też było z PAIN AU RAISIN, który zamówiłam jeszcze w styczniu na goodies.pl, a którego premiera w naszym mieszkaniu miała miejsce dopiero niedawno. Muszę przyznać, że zapach przypadł nam do gustu!


Wosk pochodzi z aromatycznej linii zapachowej z serii Classic. Po rozpaleniu w kominku mieszkanie zaczynają otulać smakowite aromaty maślano-waniliowego ciasta. Dodatkowo można wyczuć cynamon i rodzynki z odrobiną koniaku. Nie wybierajcie tego wosku na głodniaka! Gwarantuję, że zamarzycie o wizycie w piekarni :).


Wosk jest wydajny, sypię na raz około 1/5 tarty. Zostało mi go trochę jeszcze w kominku (ostatnim razem nie wypaliłam go do końca), ale chyba powoli odchodzę od ciasteczkowych, słodkich zapachów na rzecz bardziej wiosennych. Nie znaczy to jednak, że do nich nie wrócę! Kobieta zmienną jest i różne zachcianki o różnych porach są na porządku dziennym ;). Nie zdziwicie się zatem, gdy za jakiś czas znowu zaprezentuję podobny zapach :D.

Ściskam, całuję i pozdrawiam :)! Karolina.

9 komentarze:

  1. Ja lubię takie słodkie zapachy cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne zdjecia! Tego zapachu jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Koniecznie zatem nadrób zaległości :).

      Usuń
  3. Tego wosku jeszcze nie miałam :) A od wosków również jestem uzależniona :D
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiś taki dość skomplikowany do określenia ten zapach... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście nie znam tego zapachu, jednak wiem chyba jak pachnie ta drożdżówka na rysunku, więc jeśli ten wosk ma właśnie TAKI zapach, to mmm, będzie mój! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmm jeszcze nie miałam tych świec - ale już mam ochotę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świec także nie miałam, ale powoli powoli zbliżam się do zakupu :D. Za to woski polecam z czystym sumieniem.

      Usuń