wtorek, 17 maja 2022

GORĄCY ROMANS: Lucia Franco "Hush hush".

Ostatnio miałam ochotę na naprawdę dobry romans. Taki, który wywoła ogrom emocji i po którym będę czuć silnego kaca czytelniczego. Postanowiłam sięgnąć po książkę "Hush hush", dostępną w księgarni Tania Książka. Czy moje oczekiwania zostały spełnione?


Aubrey to silna babka. Przeszłość dała jej popalić. Straciła w tragiczny sposób swoich rodziców, dlatego też wychowywała ją babcia. Nie było lekko, bowiem ciągle brakowało pieniędzy. Kłopoty finansowe zamykały przed nią wiele dróg rozwoju. Ambicje kierowały ją na studia, jednak nie miała pewności, czy nawet z otrzymanym stypendium będzie w stanie je kontynuować.

Nauka, praca na dwa etaty, opieka nad babcią - nie jest to łatwy orzech do zgryzienia. Aubrey robi, co może, aby przetrwać i związać koniec z końcem. Pewnego dnia jej przyjaciółka, Natalie, wychodzi z propozycją, której przyjęcie zagwarantowałoby rozwiązanie wszystkich problemów. Jest jeden haczyk - to jak podpisać cyrograf z diabłem, bowiem jest to praca w luksusowym klubie, do którego chadza elita Nowego Jorku.

Aubrey decyduje się przyjąć propozycję przyjaciółki i zostać ekskluzywną damą do towarzystwa. Musi pamiętać o kilku zasadach: o rozdziale życia prywatnego od pracy, nigdy nie ujawniać prawdziwej tożsamości i nigdy się nie zakochać w kliencie. Reguły regułami, ale kiedy Aubrey spotyka Jamesa, nie da się ukryć, że między nimi jest ogromna chemia...

"Hush hush" to w mojej ocenie lektura pochłaniająca czytelnika od początku i trzymająca w napięciu do końca. Z każdą następną stroną chciałam więcej i więcej. Ogromnie ciekawiło mnie to, jaką decyzję podejmie główna bohaterka, a zwłaszcza to, jak potoczą się jej losy z Jamesem, bo przyznam szczerze, że bardzo kibicowałam tej dwójce. Emocji i kontrowersji nie brakowało, a tego właśnie oczekiwałam. Spora dawka erotyki i pożądania również przypadła mi do gustu. 

Podobały mi się realia, w jakich została osadzona akcja. Autorka zestawiła brudny, okrutny świat i kwestię moralności. Są takie tematy, które w danym momencie określilibyśmy bzdurnymi, niemożliwymi, jednak gdy przychodzą pewne komplikacje, tematy te okazują się jednak gdzieś nas interesować, zaczynamy się nad nimi zastanawiać... Nie jest to proste i każda tego typu historia ma inne podłoże, inne myśli wiją się po głowie.

Gorąco polecam Wam "Hush hush". Wciągająca historia, nieustające zaciekawienie, co będzie dalej, no i świetne pióro autorki sprawiają, że nie sposób odłożyć tę książkę na bok :).

Za egzemplarz dziękuję księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl.
Ps. Sprawdźcie więcej nowości - każdy znajdzie coś dla siebie :).

1 komentarze:

  1. Myślę, że ta historia mogłaby mnie wciągnąć, gdyż od czasu do czasu lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń