piątek, 17 czerwca 2022

MROCZNY ROMANS: Paulina Zalecka "Zrodzony z gniewu" | 18+

Lubicie mroczne, przepełnione sprzecznymi emocjami romanse? Jeśli tak, to mam coś dla Was. Dziś na tapecie recenzja książki dla pełnoletnich czytelników. Moi Drodzy, przedstawiam Wam pozycję "Zrodzony z gniewu", dostępną w księgarni Tania Książka.


Andres i Chloe są świeżo upieczonym małżeństwem. To, że właśnie powiedzieli sobie sakramentalne "tak", niestety nie gwarantuje "i żyli długo i szczęśliwie". Podczas podróży poślubnej do Meksyku Chloe zostaje porwana. Trafia do piekła - domu, w którym kobiety nie mają szansy na godne życie. One są tam kolekcjonowane, traktowane jak żywe lalki. Mikail, właściciel domu, to niebezpieczny mężczyzna, związany z biznesem narkotykowym, uchodzący za najbardziej wpływowego gangstera w Meksyku. Jego życie nie było usłane różami, przepełniało je przemoc i cierpienie. Jedyną możliwością odzyskania wolności przez Chloe, jest dotarcie do głęboko ukrytej, ludzkiej strony Mikaila. Czy można wygrać z psychopatą, nieznoszącym sprzeciwu?

Na początku trochę się obawiałam, że mam do czynienia z lekturą bardzo podobną do "Łez Tess" Pepper Winters. Fakt, są podobieństwa, ale ogólnikowe. Zagłębiając się w "Zrodzonego z gniewu" i wnikając szczegółowo w tę historię, zapomniałam o innych książkach z nurtu dark romance. Co tam się działo! To nie jest historia do popołudniowej kawki. Ta książka wciąga, kolokwialnie mówiąc, na maksa. Autorka tak czaruje słowem, że zapomina się o otaczającej rzeczywistości i wraz z bohaterami przeżywa się każdą sekundę.

"Zrodzony z gniewu" to mroczna powieść, nieszablonowa, przepełniona intensywnymi emocjami. Paulina Zalecka wplotła na karty swojej książki dość ciężkie tematy - gwałty, narkotyki, handel żywym towarem, przemoc... To, co spotkało bohaterów w ich życiu, szokuje. Czytając tę powieść, niejednokrotnie zatrzymywałam się i zastanawiałam, co zrobiłabym na ich miejscu, jakie kroki bym podjęła w danej sytuacji.

To było moje pierwsze spotkanie z twórczością Pani Pauliny, ale już wiem, że nie ostatnie. Bardzo dobre pióro, przemyślana i dopracowana fabuła oraz świetna kreacja bohaterów trafiły w mój gust. Gorąco zachęcam pełnoletnich czytelników do sięgnięcia do omawianej dziś lektury.

Za egzemplarz dziękuję księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl.
Ps. Sprawdźcie więcej nowości - każdy znajdzie coś dla siebie :).

1 komentarze:

  1. Skoro fabuła jest dopracowana to będę miała tę książkę na uwadze.

    OdpowiedzUsuń