środa, 6 lipca 2022

HOT STORY: Agata Bieńko "Mój przyjaciel to zły chłopak".

Ostatnio miałam dużo na głowie i jedyne, o czym marzyłam, to zatopić się w naprawdę HOT lekturze. Za sprawą księgarni Tania Książka w moje ręce wpadła nowa powieść Agaty Bieńko - "Mój przyjaciel to zły chłopak". I wiecie co? To był strzał w dziesiątkę!

"Są dziewczyny, które oczekują, że mężczyzna zapewni im poczucie bezpieczeństwa.
Ale są też takie, które wolą niegrzecznych chłopców..."


Życie dziewiętnastoletniej Laury wydaje się być poukładane i całkiem w porządku. Wkracza powoli w dorosłość u boku kochającej rodziny, ma swoją pierwszą pracę, a także chłopaka. Dziewczyna czuje się szczęśliwa. Spokój burzy powrót jej przyjaciela, w którym niegdyś była zakochana. Laura widziała Marcela ostatni raz cztery lata temu - zapamiętała go zupełnie inaczej. Chłopak zmienił się diametralnie, ale uczucia dziewczyny względem niego chyba jednak nie wygasły...

Laura wciąż nie rozumie, dlaczego jej przyjaciel zerwał z nią kontakt rok po swoim wyjeździe. Co więcej, powoli odkrywa, że przeszłość Marcela nie jest nieskazitelna - pojawiają się informacje związane z przestępczością. Dziewczyna nie chce dać za wygraną i postanawia odkryć prawdę. Co z tego wyniknie i przede wszystkim czy to uczucie ma sens?

Książkę "Mój przyjaciel to zły chłopak" przeczytałam z ogromną przyjemnością. To lekka i przyjemna w odbiorze lektura, pokazująca przy tym, jak ważna w życiu człowieka jest szczerość. Ukrywanie prawdy, zwłaszcza uczuć i serwowanie kłamstw nie prowadzą do niczego dobrego. Każdy z nas nosi na barkach pewien bagaż doświadczeń, co ma znaczenie dla obu stron w relacjach. Jedna powinna go akceptować, jeśli chce budować coś trwalszego, druga nie powinna go ukrywać, bo stawianie czegokolwiek bez solidnych fundamentów związanych z zaufaniem może skończyć się negatywnie.

Bardzo podoba mi się styl autorki, a także sposób, w jaki wykreowała postacie. Różnorodne charaktery bohaterów sprawiły, że książka stała się ciekawsza w odbiorze. Nie czułam nudy, wręcz przeciwnie, a zachowania poszczególnych postaci budziły cały wachlarz emocji. Miałam momenty, kiedy jedyną myślą było "uduszę Laurę". Zaraz potem przypominałam sobie fakt, że dziewczyna dopiero wkracza w dorosłość i być może nie do końca jeszcze wie, jak się "zabrać" chociażby do relacji z mężczyznami i jak kształtować stosunki w rodzinie. Miała u boku kochające osoby, ale czasem odnosiłam wrażenie, że była za mało samodzielna i nie umiała się postawić, zawalczyć o swoje. Życie to nieustająca lekcja i grunt, to wyciągać odpowiednie wnioski.

Gorąco polecam Wam najnowszą powieść Agaty Bieńko, nie będziecie się przy niej nudzić :)!

Za egzemplarz dziękuję księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl.
Ps. Sprawdźcie więcej nowości - każdy znajdzie coś dla siebie :).

1 komentarze:

  1. Lubię takie nieszablonowe kreacje bohaterów. Nie miałam jeszcze okazji czytać tej książki.

    OdpowiedzUsuń