czwartek, 7 lipca 2022

HOT STORY: Ewelina Dobosz "Czekam w pokoju 206".

Hotelowe love story? Oj, jak ja lubię takie klimaty! Bez wahania zdecydowałam się sięgnąć po najnowszą powieść Eweliny Dobosz "Czekam w pokoju 206", dostępną na stronie internetowej księgarni Tania Książka.

"Pokoje hotelowe bywają świadkami niejednej gorącej nocy.
Jakie tajemnice skrywają tym razem?


Michał pracuje w Krakowie jako menadżer hotelu. Po swoich ostatnich wybrykach, chcąc się zrekompensować, na polecenie szefa musiał pojechać do innej placówki, aż do Zakopanego. Oddelegowanie do podupadającego hotelu to ostatnia deska ratunku dla, prowadzącego dość szalony tryb życia, Michała. Na miejscu menadżer orientuje się, że nie będzie się nudził. W hotelu dzieją się dziwne rzeczy, co więcej, jedna z pracownic to kobieta, która w przeszłości sporo namieszała w życiu mężczyzny. Wśród zagadkowych incydentów i tajemnic, na Michała czeka wiele pokus...

"Jedno jest pewne - lepiej nie wchodzić do pokoju 206 bez pukania".

Muszę przyznać, że czas spędzony z książką "Czekam w pokoju 206" należał do niezwykle udanych. Ogromnie podobała mi się ta zaskakująca historia, nie mogłam oderwać się od kart powieści aż do ostatniej strony. Pani Ewelina świetnie pisze, jej przystępny w odbiorze styl wplata się w moje gusta. Bardzo dobrze skonstruowana fabuła to kolejny plus. Świetnie dawkowane, nieoczekiwane wydarzenia urozmaicały historię, a pojawiające się, tajemnicze intrygi rozbudzały ciekawość. Kreacja bohaterów również nie budzi w moim odczuciu żadnych zastrzeżeń.

Nie da się ukryć, że wątki sercowe stanowią znaczną część książki, co idealnie wplotło się w mój nastrój czytelniczy. Właśnie takiej lektury potrzebowałam w ostatnich dniach. Nie zabrakło też momentów, dzięki którym na mojej twarzy pojawiały się wypieki. Autorka wie, jak opisać sceny erotyczne, aby zrobić to ze smakiem. 

"Czekam w pokoju 206" to idealna lektura na luźne popołudnie, zwłaszcza w tym rozluźniającym, letnim, wakacyjnym czasie. Bez cienia wątpliwości mogę ją Wam polecić! 

Za egzemplarz dziękuję księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl.
Ps. Sprawdźcie więcej nowości - każdy znajdzie coś dla siebie :).

1 komentarze:

  1. Fabuła tej książki mnie zainteresowała, więc może w przyszłości się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń