czwartek, 11 lutego 2016

Essence: Happy Girls Are Pretty.

Cześć dziewczyny! Przybywam dziś z małym haulem kosmetycznym. Niedawno opublikowałam na facebookowym profilu informację dotyczącą limitowanej edycji kosmetyków z Essence. Teoretycznie miały one być dostępne od lutego w Hebe, jednak w Trójmieście zaliczyłam wszystkie trzy drogerie i nie dostałam tego, co mnie interesowało. Postanowiłam więc poszperać w internecie i zdecydować się na zamówienie online. Trafiłam na stronę Kosmetykomania.pl - tam dostępne były nie tylko moje wymarzone produkty, ale także korzystne zniżki! Za rejestrację otrzymałam 10% rabatu, więc chyba nie muszę mówić, jak mnie to uszczęśliwiło. Drogeria oferuje odbiór osobisty w Gdańsku, trochę na uboczu (Osowa), jednak to mi nie przeszkadzało. Zamówienie mogłam odebrać już tego samego dnia! Przemiła obsługa i elegancko zapakowane produkty - na pewno będę częściej korzystać z tego sklepu. W każdym razie - czas na bohaterów dzisiejszego wpisu.



W przyozdobionej wstążką paczuszce znalazły się następujące produkty z linii HAPPY GIRLS ARE PRETTY:
  • wielobarwny róż,
  • zestaw do konturowania,
  • kredka do oczu 02 the choco side of life,
  • pilnik do paznokci 2w1,
  • lakier do paznokci 06 the choco side of life,
  • lakier do paznokci 02 happy girls rock.
Produktów jeszcze nie testowałam, no poza kredką i pilnikiem. To jednak nie stoi na przeszkodzie, aby zaprezentować mam moje zakupy ;).


1. WIELOBARWNY RÓŻ - opinie na jego temat wyczytałam różne. Niektóre dziewczyny go wychwalały, inne narzekały na słabą pigmentację. W mojej kosmetyczce ostatnio brakowało tego kosmetyku, dlatego postanowiłam na własnej skórze sprawdzić, jak to rzeczywiście wygląda. Dodatkowo urzekło mnie to serduszko ;). Mam nadzieję, że kiedy już go zastosuję, nie zawiodę się. Na pewno Wam o tym opowiem!




2. ZESTAW DO KONTUROWANIA - niby mam jakieś kulki do konturowania od Sensique, ale nie jest to spełnienie moich marzeń. Wiele pozytywnych opinii na temat tego zestawu od Essence popchnęło mnie ku jego zakupowi. W weekend powinnam go przetestować :)!



3. KREDKA DO OCZU - w ofercie były dostępne dwa odcienie, szarawy 02 oraz czekoladowy 06. Zdecydowałam się właśnie na ten drugi i nie żałuję! Kolor jest obłędny, a sama kredka rozkochała mnie w sobie do granic. Cienka, z precyzyjnym aplikatorem, nie musimy bawić się w ostrzenie. Po pierwszym zastosowaniu jestem zachwycona.


4. PILNIK DO PAZNOKCI - dawno nie miałam dobrego pilnika. Mam problem z obgryzaniem, więc czasem trzeba te paznokcie doprowadzić po jakimś "ataku" do porządku. Zwłaszcza, jeśli chcemy jeszcze coś z nimi zrobić, np. pomalować, ale o tym za chwilę. Pilnik wydał mi się interesujący, ładne opakowanie przyciągnęło wzrok. Jedna strona służy do skracania, druga do nadawania wymarzonego kształtu. Nie żałuję wyboru, pierwsze próby mam już za sobą i uważam ten zakup za udany. 





5. LAKIERY DO PAZNOKCI - dostępne w sześciu pastelowych kolorach. Moje serce początkowo podbił czekoladowy 06 do tego stopnia, że ja, która nie maluję paznokci, postanowiłam zacząć to robić właśnie z tym lakierem! Potem, przeglądając ofertę, trafiłam jeszcze na szarawy 02.






Chwalić się dziewczyny, która ma już nową kolekcję od Essence? Jeśli jeszcze nie zakupiłyście produktów z linii limitowanej, a macie na nie oko, koniecznie rozejrzyjcie się w drogeriach lub w sieci! Jak sama nazwa wskazuje, kolekcja dostępna będzie tylko przez jakiś czas :).


Moc buziaków, Karolina.

32 komentarze:

  1. ale urocze, a w szczególności ten róż. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kosmetyki, róż mnie urzekł :)

    Zostaw ślad po sobie u mnie, odwdzięczę się i chętnie zaobserwuję! :)
    rosemary - Alicja

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery swietne ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam szatę graficzną Essence zawsze cieszy oko.Zestaw do konturowania wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodko wyglądają. Ciekawe jak się sprawdzą:)


    ___________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten róż z essence :)

    http://miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście nie słyszałam o tej firmie, ale tylko myślę że nie słyszałam. Podoba mi się jednak to, że są takie urocze (te serducha są słodkie!), i gdybym miała wybrać coś dla siebie, to postawiłabym na ten czekoladowy lakier do paznokci. Nie obgryzam, ale także maluję baaaaaaardzo rzadko. W ogóle na co dzień w makijażu nie chodzę, więc tego typu kosmetyki po prostu są mi nie potrzebne. Zazwyczaj gdy wychodzę to potrzebny mi tylko tusz do rzęs i ochronna pomadka. Na okoliczności rodzinne, itd. owszem, wtedy się maluję, jednak najczęściej oddaję się wówczas w ręce kosmetyczki, więc i tak nie potrzebuję różu, cieni,itd. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że ta przesyłka jest świetnie zapakowana! :)

      Usuń
    2. Essence znam juz jakiś czas, jakieś dwa lata używam musu do twarzy z tej firmy. Potem przeglądałam ich ofertę wiele razy i tak się zakochałam w niektórych produktach.
      Kiedyś też nie malowałam się w ogóle, jednak zimą i w okresie końca jesieni/początku wiosny moja blada twarz potrzebuje ratunku. Muszę jakoś kolory podkręcać :P. Tusz do rzęs akurat u mnie bardzo sporadycznie się pojawia. O tak zapakowana przesyłka bardzo mile mnie zaskoczyła :)! Adam odbierał paczkę to nawet stwierdził, że obsługa niezwykle miła :P. Takie sklepy i zakupy to ja lubię :D!

      Usuń
  8. Róż wygląda ślicznie :D ale ja niestety mam ich kilka :(
    U mnie na pewno nie będzie dostępna ta limitka. W Naturze od roku stoi ta sama i raczej szans na nową nie ma.
    W kosmetykomanii uwielbiam robić zakupy, właśnie za tą dbałość o szczegóły i opakowanie jak na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Naturze u mnie też nie było, ale byłam tylko w jednej. Jestem w szoku ogólnie, bo u mnie w Grudziądzu nigdy nic nie było, a w Trójmieście pełen wybór. A teraz pusto! Może już pojawiły się te kosmetyki w Hebe, ale nie sprawdzałam, już mi ta wiedza nie jest potrzebna :D.
      Kosmetykomania stała się moim ulubionym sklepem haha :D. No może jednym z. Ale naprawdę, dbałość o szczegóły, program partnerski - super! Tylko że nie mają wszystkich wosków od YC, które mnie interesują (już przejrzałam ofertę :D) i mogliby mieć w ofercie np. Perfectę <3.

      Usuń
  9. Uwielbiam tą firmę - mam kilka fajnych kosmetyków z tej firmy i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podobnie jak Kinga nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale ja jestem kosmetycznym (i nie tylko) ignorantem. i chyba trochę jest mi z tego powodu źle. niby maluję się na co dzień, ale używam tylko kremu, podkładu, eyelinera, ewentualnie pudru. cała reszta jest dla mnie czarną magią :D
    natomiast sam wygląd kosmetyków bardzo mi się podoba, jest przeuroczy, szczególnie też róż z serduszkiem. kolor brązowego lakieru jest obłędny, nie dziwię Ci się, że się na niego zdecydowałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie niedawno też to była czarna magia, ale jak już zagłębisz się w szczegóły, to aż się chce działać w tym temacie :D!
      Ja to się zastanawiam, czy jeszcze jednego sobie tego lakieru brązowego nie zamówić na zapas, w końcu to limitka :D! A wygląda bajecznie.

      Usuń
  11. przekonalas mnie do tego rozu jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  12. Oprócz pocztówek nie zamawiam nigdy nic przez internet, więc z kosmetykami jest tak samo. Muszę dotknąć, poczytać, zastanowić się, jak się da to odkręcić, smarnąć próbką itd. Ten róż naprawdę wygląda uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do pewnego czasu miałam tak samo - tylko pocztówki, nic więcej. Teraz przekonałam się trochę do tej formy zakupów, ale tylko w chwili, gdy mam do czynienia z super promocjami, bądź też gdy nie mam możliwości zakupu stacjonarnie.

      Usuń
  13. Ale narobiłaś mi "smaka" na te kosmetyki Essence ;) już od jakiegoś czasu mi o nich piszesz ;) Piękny jest ten wielobarwny róż. W ogóle Essence mają takie fajnie opakowane nawet te kosmetyki, że aż chce sie ich nie tylko używać, ale też patrzeć na nie. Ten pilniczek w serduszka tak słodko wygląda. I mam też ten numer Joy :D
    P.S. Fajnie sie nazywa ta dzielnica Gdańska - Osowa ;) (można też czyt. O! sowa ;) hehe)
    super post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, są tak piękne, że mogłyby leżeć po prostu na półce :D! Serduszka super, dbanie o paznokcie staje się milsze ;).
      Joy moja ulubiona gazeta! Co miesiąc muszę ją mieć. Z Cosmo, Claudią i Glamour już różnie bywa, zależy czy jest coś ciekawego ;).
      Hah, na nazwie się ta fajność kończy! Przez Osową rano w stronę Gdańska i Sopotu jest zawsze taki korek, że lepiej czasem jechać przez Gdynię do Sopotu :D.

      Usuń
    2. Jeździsz do Sopotu przez Gdynię? Jak to możliwe? :D

      Usuń
  14. Lakiery mi się podobają. Fajne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie drobiazgi, a jak potrafią kobietę uszczęśliwić, no nie? ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo walentynkowe zamówienie! Nie słyszałam wcześniej o tej limitowanej edycji (pewnie dlatego, że tego nie śledzę i raczej kupuję produkty wypróbowane). Jeżeli gdzieś na nie kiedyś trafię to myślę, że wypróbuję :) Ja najczęściej kupuję kosmetyki przez internet, łatwiej i taniej :) O stronie kosmetykomania nie słyszałam, ja kupuję na kosmetyki z ameryki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle w internecie dużo rzeczy można dostać taniej! Niektóre rzeczy faktycznie chce się dotknąć przed, zobaczyć, ale skoro wiem, co dokładnie chcę, no to nie waham się i zamawiam :P. Koniecznie zobacz, co mają na tej stronie, może Cię coś zaciekawi :).

      Usuń
  17. Uwielbiam lakiery od Essence. Są w rozsądnej cenie i dobre jakościowo :) a w dodatku ta przepiękna gama kolorów! Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudo *.*
    Wpadnij kiedyś.
    normal-unnormal-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny zestaw, coś w sam raz dla mojej przyjaciółki, która jest teraz zafascynowana tajnikami makijażu, zawsze ma pomalowane paznokcie. ja tam nie jestem taką maniaczką, haha. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię szczególnie lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Już od dawna wiedziałam, że na tą serię będzie szał :D Jeszcze przed tym jak wyszły wszyscy chcieli je mieć! :D Ja spóźniłam się dzień z ich zakupem, bo nie miałam podjęcia, że już następnego dnia pojawią się w sklepie, a złożyłam zamówienie kilka godzin wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń