poniedziałek, 13 lutego 2017

LOVE? BIOLOVE!

Witam Was serdecznie! Dziś przygotowałam wpis głównie dla damskiej części obserwatorów, choć panowie również mogą go prześledzić, np. w poszukiwaniu inspiracji na prezent dla swojej drugiej połówki :). Nie owijając w bawełnę - chciałabym podzielić się z Wami moim niedawnym odkryciem, czyli kosmetykami naturalnymi polskiej marki BIOLOVE


Produkty BIOLOVE pierwszy raz w oko wpadły mi przypadkiem, kiedy przekopywałam sieć w poszukiwaniu opinii na temat godnych uwagi świec do masażu. Wspaniałe, zgrabne opakowania oraz ich niezwykle przyjazny design momentalnie wpadły mi w oko. Postanowiłam więc odnaleźć sklep posiadający w swojej ofercie właśnie te kosmetyki. Z żalem dotarłam do informacji, z których wynikało, że interesujące mnie produkty można dostać tylko i wyłącznie w drogeriach Kontigo, znajdujących się w Warszawie i jej okolicach (np. w Piasecznie). Pomyślicie - co za problem, przecież istnieje wysyłka. No niestety, na chwilę obecną Kontigo nie posiada sklepu online i nie prowadzi sprzedaży wysyłkowej, jednak w przyszłości ma się to zmienić :). Jak więc nabyłam swoje kosmetyki? Na szczęście okazało się, że mój tata wybierał się do Warszawy i mógł pomóc mi w nabyciu tych magicznych słoiczków... Zrobiłam więc małą listę i powiedziałam, co i jak. Muszę przyznać, że los okazał się być łaskawy nie tylko w związku z wyjazdem taty, ale i z cenami! Ku mojej radości masła i musy były w promocji, a ponadto tata dostał 15 % rabatu. Takie zakupy to ja rozumiem :). Mój pierwszy raz z BIOLOVE postanowiłam okrasić na próbę pięcioma kosmetykami z różnych kategorii. W przepięknie zapakowanej torebce znalazły się: 

1. Masło do ciała ZIELONA HERBATA - produkt stworzony na bazie masła shea, wzbogacony o zimnotłoczony olej arganowy. 



2. Mus do ciała BROWNIE Z POMARAŃCZĄ - kosmetyk o lekkiej konsystencji, którego zadaniem jest idealne nawilżenie ciała.



3. Mus do ciała CIASTECZKO - mus zawiera naturalne olejki i ekstrakt z kakaowca, co ma na celu nie tylko nawilżenie, ale i ujędrnienie oraz wyrównanie koloru skóry.



4. Peeling do stóp ZIELONA HERBATA - naturalny peeling wspomoże wygładzenie skóry stóp dzięki złuszczeniu martwego naskórka.



5. Świeczka do masażu POMARAŃCZOWO-WANILIOWA - intensywnie nawilżający i regenerujący produkt zawierający masło shea i olej kokosowy.



Kosmetyki nie zawierają silikonów, parabenów i konserwantów. Właśnie jestem na etapie wykańczania kilku starych balsamów i już za chwilę zabiorę się za wypróbowanie tych perełek. Na samą myśl jestem niezwykle podekscytowana! Na blogu na pewno pojawią się opinie na temat każdego z tych produktów. Czekajcie cierpliwie ;). Przesyłam buziaki, Karolina.

11 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie produkty, jestem ciekawa jak się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka, szkoda, że nie mam do nich w żadne sposób dostępu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dobrą wiadomość - wystartował już sklep online, więc możesz poszaleć :)!

      Usuń
  3. Masło do ciała zielona herbata musi być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co zostawiam je na później, na początek idą ciasteczkowe zapachy, mam akurat peeling zachowany w podobnym zestawie zapachowym, więc się fajnie skomponuje ze słodkimi musami :).

      Usuń
  4. Piękne opakowania! <3 Brownie i zielona herbata zostaną moimi faworytami. Nigdy nie słyszałam o tej firmie. Brzmi jednak ciekawie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te opakowania to istna petarda. Już za nie same można kupić choć 1 produkt :D.

      Usuń
  5. uwielbiam kosmetyki naturalne. Na opis każdego z nich będę czekała, ale najbardziej chyba na świecę do masażu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zachęcające opakowania.

    OdpowiedzUsuń