wtorek, 21 lutego 2017

Kringle Candle: Wosk Pumpkin Latte.

Kiedy wstaję rano i jedyne, co widzę za oknem, to przecudowna szarość, od razu wiem, że dnia bez kawy na pewno nie przetrwam. Zwykle przygotowuję w naszym ekspresie ulubioną latte i ruszam do boju z obowiązkami. Prócz wybornego smaku, cenię sobie również zapach kawy. Bardzo się więc ucieszyłam, gdy już jakiś czas temu na stronie Goodies.pl wśród wosków Kringle Candle znalazłam PUMPKIN LATTE


Produkt to nic innego, jak połączenie zapachów aromatycznej dyni, ciepłego mleka i słodziutkiej wanilii. Wosk pozwolił mi na powrót do tej przyjemnej i magicznej chwili, kiedy pierwszy i właściwie jedyny raz w życiu delektowałam się dyniową kawą. Pumpkin Latte świetnie sprawdzi się w chłodniejszym okresie, ale też bardzo fajnie wpasuje się w klimat Bożego Narodzenia. Zapach jest intensywny, co właściwie mi odpowiada biorąc pod uwagę nasz metraż. Kringle są bardzo aromatyczne, szczególnie w porównaniu z produktami Yankee Candle, co do tego absolutnie nie mam wątpliwości. Wosk fajnie dzieli się na 5 części, z których każda cieszy nos przez co najmniej 4-5 godzin. 

Lubicie kawowe aromaty? Jeśli tak, koniecznie wypróbujcie Pumpkin Latte :). Buziaki, Karolina.

7 komentarze:

  1. Też lubię Kringle, a zapach bardzo ciekawy! Nigdy nie piłam dyniowej kawy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi smakowała, z chęcią jeszcze raz bym taka wypiła :).

      Usuń
  2. Ciekawy produkt ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tej pory miałam przyjemność palić jedynie Yankee, ale może kiedyś wypróbuję Kringle Candle? :) Zapach kawy może dodawać energii. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, czy ma cos wspolnego z kawa ze Starbucksa z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń