środa, 1 lutego 2017

Yankee Candle: Wosk Cherry Blossom.

Cześć Kochani :). Jakiś czas temu sprawiłam sobie na urodziny kilka produktów z internetowego sklepu Goodies.pl - standardowo woski i dla odmiany zapach do samochodu. Zawieszkę do auta prezentowałam już kilka miesięcy temu, po pierwszym zakupie, natomiast zapachowe tartaletki są dla mnie absolutną nowością. A właściwie były, bo obie zdążyłam rozpocząć krótko po otrzymaniu paczuszki. Dziś chciałabym zaprezentować produkt, który bardziej przypadł mi do gustu - CHERRY BLOSSOM z kolekcji Q1 2017.


Wosk pochodzi z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Po rozpaleniu go w kominku, mieszkanie otula żywy, wspaniały zapach kwiatów wiśni. Dodatkowo wyczuwalne są nuty drzewa sandałowego oraz aromat bergamotki, którą uwielbiam zwłaszcza w herbatach :). Tartaletka kusi zarówno pod względem zapachowym, jak i wizualnym. Kiedy tylko ujrzałam ją pierwszy raz na stronie, od razu zachwyciłam się etykietką. Są to zdecydowanie moje klimaty. Wosk jest intensywny, a przez to też wydajny, wystarczy niewielka ilość, aby wypełnić mniejsze pomieszczenie oryginalnym aromatem. Oczywiście posiadacze większych powierzchni muszą liczyć się z tym, że wosku trzeba do kominka dać troszkę od serca.

Czy ktoś z Was skusił się w tym roku na kolekcję Q1? Jak Wasze wrażenia? PS. W kolejce na blogu czeka też wosk LINDEN TREE, tak więc niebawem poznacie opinię na temat i tego produktu. Buziaki, K.

6 komentarze:

  1. Chyba gdzies go mam. Lece poszukac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się być fajny, może się skuszę na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam go, a ta nowa kolekcja bardzo kusi :) Ostatnio wolę właśnie taki kwiatowe, delikatne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przed chwilą napisałam, że nie lubię kwiatowych zapachów, ale już większość owocowych bardzo lubię. Szczególnie wiśnię właśnie. Myślę, że to zapach dla mnie. Pewnie skojarzyłby mi się z... Japonią :D Będę musiała wypróbować, bo ostatnio w miejscowości niedaleko mnie odkryłam sklep w którym można kupić właśnie YC :D Byłam taka szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, mam przeczucie, że ten zapaszek by mnie zachwycił. :))

    OdpowiedzUsuń