czwartek, 11 maja 2017

Kringle Candle: Wosk Vanilla Cone.

Słodkim zapachom nigdy nie powiem dość. Kocham w szczególności wanilię i większość jej kreacji. Kiedy w moje ręce wpadł wosk Kringle Candle VANILLA CONE z Goodies.pl, przepadłam!


Kocham letnie, weekendowe spacery po Gdyni. Zawsze zachodzimy z Adamem do naszej ulubionej lodziarni po duże, kręcone lody waniliowe w pysznym, chrupiącym rożku. Wiecie co? Vanilla Cone idealnie oddaje charakter tych momentów. Rozpalając wosk w kominku czuję, jakbym przenosiła się na gdyńską ulicę i smakowała ulubionego, pysznego loda. Zapach wiernie odtwarza czar tych słodkich chwil. To  małe cudeńko, zamknięte w zgrabnym opakowaniu, jest intensywne i wydajne - wiadomo, jak to Kringle :). Szybko rozchodzi się po pomieszczeniu i otacza je cudowną, smakowitą wonią. Jak dla mnie bomba, jeden z moich faworytów, jeśli chodzi o woski Kringle Candle.

Znacie Vanilla Cone? Szczerze, to ten zapach tak mnie oczarował, że na pewno kiedyś skuszę się na dużą świecę! Pozdrowionka, Karolina :).

7 komentarze:

  1. To zapach dla mnie!! Uwielbiam wszystko co waniliowe ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam podobny zapach do auta z Yankee Candle - mega słodki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W aucie wieszam zawsze Fluffy Towels, niestety ale wanilia by mnie dobiła :D. Uroki choroby lokomocyjnej :D.

      Usuń
  3. Jak za zapachem vanilii nie bardzo przepadam tak ten zapach bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany - musi pachnieć fenomenalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach wanilii, a jesli dochodzi do tego zapach swiezo wypieczonych rozkow lodowych - mmm

    OdpowiedzUsuń