wtorek, 30 maja 2017

Saal Digital: Test fotoobrazu.

Hej Kochani! Jeśli śledzicie mojego bloga oraz fanpage na bieżąco, to na pewno zauważyliście, że całkiem niedawno miałam przyjemność przetestować jeden z produktów firmy Saal Digitalfotozeszyt. Zadowolona z usługi postanowiłam zgłosić się do kolejnego testu, którego przedmiotem był tym razem fotoobraz.


Przy tworzeniu i zamawianiu produktu ponownie korzystałam z intuicyjnej aplikacji Saal Design, o której wspominałam tutaj. Na początku musiałam wybrać rodzaj materiału, z którego wykonywany jest obraz. Zdecydowałam się na fotoobraz na płótnie o wymiarach 40x50 cm. Płótno artystyczne wydaje mi się taką stylową klasyką. Na etapie pracy ręcznej płótno naciągane jest na stabilne krosno malarskie z drewna. Dzięki temu zabiegowi fotoobraz można od razu zawiesić na ścianie bez konieczności instalowania dodatkowej ramy. Firma oferuje jeszcze 5 innych powierzchni oraz całą gamę rozmiarów - wszystko można sprawdzić na tej stronie.


W kolejnym kroku projektowania fotopamiątki należy dobrać zdjęcie. Oj, miałam dylemat! Trzeba pamiętać, że przy takim rozmiarze fotografia musi być naprawdę dobra jakościowo. Na szczęście aplikacja informuje o walorach wybranego pliku. Nie musimy się więc obawiać, że wybierzemy nieodpowiednią, kiepską wartościowo fotografię, która ostatecznie nam się "rozpikselizuje" i będzie nieciekawie się prezentować. "Bardzo dobra jakość" zdecydowanie zwiastuje perfekcyjne wykonanie graficznej części obrazu. Potem już tylko pozostaje złożenie zamówienia. Koszt tej przyjemności w moim przypadku oszacowany został na 212 zł plus 30 zł za wysyłkę (miałam do wykorzystania 250 zł na całe zamówienie). Cena może różnie się kształtować, wszystko zależy od wybranego formatu i rodzaju tworzywa, z którego wykonana zostanie fotopamiątka.

Obraz zamówiłam we wtorek rano, a już w sobotę po śniadaniu zawitał do mnie kurier :). Ekspresowa produkcja, szybki transport i wspaniały efekt końcowy - śmiało mogę stwierdzić, że całość przerosła moje oczekiwania! Fotoobraz wykonany jest starannie, nie zauważyłam żadnych niedociągnięć. Jakość zachwyca. Jeśli kiedyś będę chciała wykonać ze swoich zdjęć jakąś wiszącą na ścianie dekorację, to na pewno ponownie skorzystam z usług Saal Digital.

Lubicie fotoobrazy? Może wystroiliście już nimi swoje mieszkanka i domy? Ciepło pozdrawiam, K.

7 komentarze:

  1. U mnie pasowałby taki obraz z książka. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, dla Ciebie obraz z książką pasowałby idealnie :).

      Usuń
  2. Mieszkam maksymalnie do roku na wynajmie a potem już na swoim gdzie na 100000% chcę mieć zdjęcia które wykonałam wydrukowane w podobny sposób, świetne uczucie mieć swoje "dzieło" na ścianie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, już wiem jakie zdjęcie sobie wydrukuję :D koniecznie zgłoszę się do testu w lipcu, jak już będę miała chwilę wolnego <3 pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszaj się, zgłaszaj, zawsze to fajna pamiątka :).

      Usuń
  4. W sumie nie mam jeszcze fotoobrazu :)
    ale czekam na plener - więc wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń