środa, 31 maja 2017

Majowy stosik, czyli 10 nowych tytułów w mojej biblioteczce.

Hej hej :)! Maj obfitował u mnie w książkowe nowości. Do mojej biblioteczki dołączyło sporo nowych pozycji. Były to głównie książki mające premierę w maju, choć trafiły się egzemplarze wydane wcześniej. Część tytułów otrzymałam od wydawnictw, z którymi nawiązałam współpracę, natomiast pozostałe upolowałam w promocyjnych cenach w internetowej księgarni Świat Książki.


1. "Tajemnice Bostonu" Elizabeth Camden - pierwszy majowy nabytek. Książkę otrzymałam od Wydawnictwa Dreams. Recenzję mogliście (i nadal możecie) przeczytać tutaj.

2. "Pocałunek na pożegnanie" Tasmina Perry - egzemplarz recenzencki zawdzięczam Wydawnictwu Kobiecemu. Moją opinię na temat tej historii możecie znaleźć tutaj.

3. "Czereśnie zawsze muszą być dwie" Magdalena Witkiewicz - jakże bym mogła odpuścić sobie najnowszą powieść mojej ulubionej, polskiej pisarki?! Książkę zamówiłam pierwszego dnia przedsprzedaży, jaką uruchomił Świat Książki.

4. "Mitologia nordycka" Neil Gaiman - wstałam w nocy z łóżka dosłownie na chwilę, aby sprawdzić coś w sieci. Musiałam odpalić skrzynkę pocztową, a tam, poza interesującą mnie rzeczą, czekał newsletter... Otworzyłam go i od razu się skusiłam na interesującą mnie od dawna mitologię. Prawie 40 % zniżki na książkę zadziałało na mnie hipnotyzująco.

5. "Elora. Wielka wyprawa" Krzysztof Niedźwiedzki - po taki typ książek jeszcze nie sięgałam! Myślę, że to będzie niezła odskocznia od lektur, po które zazwyczaj sięgam. Egzemplarz recenzencki zawdzięczam Wydawnictwu Dreams. Pod koniec tygodnia możecie spodziewać się mojej opinii na temat tej pozycji.

6. "Uciekająca narzeczona" Denise Hunter - druga część z serii Summer Harbor. Po pierwszym tomie "Jak płatki śniegu..." wiedziałam, że muszę przeczytać kolejny! Książkę otrzymałam od Wydawnictwa Dreams kilka dni przed premierą. Pani Hunter stała się moją nową, ulubioną, zagraniczną pisarką. Recenzja powieści czeka na Was tutaj.

7. "Zakazane życzenie" Jessica Khoury - blogowy i instagramowy hit ostatnich tygodni chodził mi po głowie już jakiś czas. Bajeczna okładka kusiła, oj kusiła. Ponad 40 % zniżki przeważyło szalę. Tylko kiedy ja to przeczytam :D!

8. "O wiele więcej" Kim Holden - postanowiłam w końcu sprawdzić, czy pani Holden jest faktycznie tak wspaniała, jak twierdzi wielu czytelników. Chyba nie muszę pisać, że rabat -43 % pomógł mi w podjęciu decyzji o zakupie tej książki ;)?

9. "Lektor" Bernhard Schlink - światowy bestseller trafił do mnie dzięki Wydawnictwu Rebis. Szybko zatopiłam się w lekturze i szybko ją skończyłam. Recenzję znajdziecie pod tym linkiem.

10. "Kobieta na schodach" Bernhard Schlink - tę książkę także zawdzięczam Wydawnictwu Rebis. Otrzymałam ją razem z "Lektorem". Postanowiłam rozpocząć od bestsellera, aby zapoznać się z autorem. "Kobietę na schodach" zostawiłam jako wisienkę na torcie :). Recenzja już wkrótce!

Dziś, ostatniego maja, dotarły do mnie jeszcze 2 inne tytuły, jednak pokażę je dopiero w czerwcowym stosiku. Post napisałam wcześniej, tak samo zdjęcie przygotowałam kilka dni temu.  Część z książek zawiozłam już mamie, więc sami rozumiecie, zmienianie teraz wszystkiego sensu by nie miało ;). I jak, czytaliście już któreś z tych pozycji? A może macie w planach? Koniecznie dajcie znać! Buziaki.

11 komentarze:

  1. "Czereśnie zawsze muszą być dwie" to cudowna powieść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam już wiele dobrego, to na pewno będzie przyjemna lektura, już sam fakt, że jest to książka Pani Magdy, zwiastuje wyjątkową powieść :).

      Usuń
  2. nie czytałam żadnej niestety

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie czytałam "Uciekającą narzeczoną", a na "Czereśnie" się czaję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 10 nowych tytułów w jednym miesiącu imponujący wynik! Rzadko kupuje i czytam nowości, więc te pozycje dla mnie to terra incognita:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnej nie czytałam. Lektora kiedyś próbowałam "ugryźć", ale nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kim Holden uwielbiam jej książ!

    OdpowiedzUsuń