środa, 3 maja 2017

Skąpana w słońcu Gdynia zachwyca! Fotki z niedzielnego spaceru.

Niedzielny poranek zaskoczył mnie słońcem za oknem. Szybko sprawdziłam w sieci szczegółowe prognozy - tak zacna pogoda miała się utrzymywać jeszcze przez kilka dni. Cudowny błękit nieba przekonał mnie, że nie ma na co czekać. Błyskawiczne śniadanie, ekspresowa toaleta, ciepły golf zarzucony na siebie, kluczyki w rękę i pędem do auta, GDYNIA CZEKA! Stosunkowo szybko przeleciałam przez obwodnicę, ba, nawet bezproblemowo znalazłam wolne miejsce na parkingu przy Bulwarze Nadmorskim. Najwyraźniej jeszcze nie wszyscy majówkowi wczasowicze wyruszyli w trasę przede mną :). Zachwycona iście wiosennym klimatem ruszyłam na spacer z aparatem w ręku.
















 




Do domu wróciłam w fantastycznym nastroju. Zachwycona słoneczną pogodą zapragnęłam nawet posiadówki na balkonie. Po jego wstępnym sprzątaniu stwierdziłam jednak, że jest na to ciut za chłodno :).

Jak mija Wasza majówka? Wyjechaliście gdzieś, czy zostaliście u siebie? Buziaki, Karolina.

16 komentarze:

  1. Piękne fotki i pogoda :-) Zazdraszczam! Majówka mija mi w domu. Wczoraj byłam w pracy, jutro i piątek też. Ale mając w perspektywie czerwcowy urlop, nie narzekam :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)! Ulala urlop w czerwcu brzmi wspaniale :)! Udanego odpoczynku w takim razie! Pozdrowionka :).

      Usuń
  2. Na zdjęciach pogoda wygląda wspaniale. Szkoda, że w rzeczywistości wcale nie jest tak pięknie i cieplutko, jakby mogło się wydawać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy było super, choć nie żałowałam, że założyłam ciepły golfik. Niestety teraz straszna kicha za oknem :(.

      Usuń
  3. Pięknie uchwyciłaś wiosnę :-D U nas dla odmiany pochmurno i deszczowo prawie cały czas :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D. Przybijam piątkę, bo Gdańsk w tym momencie nie wygląda zbyt zachęcająco. Szaro i tylko czekać, aż zacznie padać :(.

      Usuń
  4. Piekne widoki, az chce sie spacerowac!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne zdjęcia robisz! Miło popatrzeć na słońce, gdy pogoda okropna za oknem. Kiedy będzie ciepło... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3! Ech to słońce zostało wspomnieniem... Na razie pogoda znowu nie zachwyca, ba, w prognozie dostrzegłam na jutro śnieg z deszczem. Piękny maj, po prostu fantastyczny :/.

      Usuń
  6. Zostawiłam je na koniec jako taką wisienkę na torcie :D.

    OdpowiedzUsuń