czwartek, 18 maja 2017

Yankee Candle: Wosk Flowers In The Sun.

Sezon na woski trwa u mnie cały rok. Zmieniają się jedynie zapachy - zimą preferuję te słodsze, ciasteczkowe, na wiosnę i lato wybieram owocowe lub kwiatowe, choć to nie reguła. Wiadomo, kobieta zmienną jest i czasem ma po prostu swoje zachcianki :). W tym tygodniu, nastrojona nieco wakacyjnym klimatem, w końcu wyciągnęłam ze swojego pudełeczka FLOWERS IN THE SUN, który już dawno temu kupiłam na stronie Goodies.pl.


Jak sugeruje miła dla oka etykietka, wosk pochodzi z kwiatowej linii zapachowej z serii Classic. Wrzućcie go do kominka, a Wasze mieszkanie rozkwitnie, dosłownie. Poczujecie się tak, jak gdyby zamieniono je na skąpaną w słońcu łąkę lub ogród. Całość została okraszona owocowymi nutami, które zdecydowanie urozmaiciły moje odczucia. Tartaletka idealnie podkreśla klimat ciepłych słonecznych dni, ale sprawdzi się też jako antydepresant na zimne i szare miesiące. Czemu dopiero teraz zdecydowałam się wypróbować ten wosk?! Głupia ja :). Zapach jest przyjemny, nie dusi, nie mdli.

Flowers In The Sun oczywiście trafia na listę moich ulubieńców. A Wy, mieliście już okazję wypróbować ten wosk? Buziaczki, Karolina.

5 komentarze:

  1. Zapowiada się fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście nie próbowałam jeszcze tego wosku, ale zapowiada się nawet interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uuuu :D przyda mi się też taki antydepresant bo dzisiaj znowu zła pogoda zrobiła swój wielki come back do Opola :/

    OdpowiedzUsuń