piątek, 26 stycznia 2018

Yankee Candle: Wosk White Gardenia.

Hej Kochani! Dziś przygotowałam dla Was recenzję wosku z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle. Mowa o eleganckiej tartaletce WHITE GARDENIA, którą możecie zakupić na stronie sklepu Goodies.pl


Nigdy nie miałam okazji wąchać prawdziwej gardenii. Jeśli jednak wosk w pełni oddaje zapach kwiatu (a sporo osób jest tego zdania!), to ja jestem urzeczona. White Gardenia to delikatna, świeża, słodka, nienachalna i niedusząca propozycja na spędzenie relaksujących chwil w mieszkaniu. Zapach nie jest intensywny, co w moim odczuciu akurat idealnie pasuje do tego wosku. Wrzucenie kawałka produktu do kominka zafunduje nam zapachową wizytę w ogrodzie pełnym kwiatów. Ta elegancka tartaletka to nieco "dworski" produkt - wiecie, że biała gardenia stanowi symbol władzy królewskiej ;)?

Jeśli macie ochotę niezobowiązująco poleniuchować na kanapie (oczywiście z książką w ręku, ewentualnie pilotem), możecie sięgnąć po White Gardenia. Jeśli chcecie zapewnić kwiatową oprawę zapachową na wizytę gości, także warto wybrać ten wosk. Ten produkt pasuje na każdą okazję! 

Lubicie kwiatowe zapachy? Pozdrawiam ciepło, Karolina.

4 komentarze:

  1. Takie kwiatowe zapachy też bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam chyba tylko jeden jedyny wosk, chyba november rain :) Ale to, co zachwyca mnie zawsze w yankee to nazwy zapachów :) nawet nie muszę ich wąchać :D

    OdpowiedzUsuń