wtorek, 11 września 2018

ONDO PRACOWNIA: Naturalne Kosmetyki Kąpielowe.

Kosmetyki to ta część życia, którą uwielbiam. Nie oszukujmy się, każda kobieta lubi sobie zafundować odrobinę relaksu właśnie dzięki takim produktom. Na rynku dostępnych jest wiele różnych kosmetyków kuszących wspaniałym aromatem, swoimi właściwościami pielęgnacyjnymi, a także składem, nierzadko naturalnym. Dziś chciałabym się skupić właśnie na tej cesze. Niedawno otrzymałam wspaniałą paczuchę od Ondo Pracownia, o której chcę Wam opowiedzieć.




Zacznijmy od tego, czym w ogóle jest Ondo Pracownia. Miejsce to powstało na bazie miłości do natury, przeplatającej się z pasją związaną z rękodziełem i słabością do tego, co cieszy oko. W sklepie znajdziecie naturalne mydła, w których powstanie włożono serce i sporą dawkę kreatywności. Każda z kostek jest oryginalna, unikatowa, zawiera tylko i wyłącznie sprawdzone wcześniej składniki. Sięgając po mydełka z Ondo Pracowni, fundujecie sobie małe, domowe SPA. Masło shea, olej awokado i jojoba nawilży Waszą skórę, a bogate w minerały glinki oraz sole będą miały na nią pozytywny wpływ. Nie zapominajcie też o cieszących zmysł węchu olejkach eterycznych.

W mojej niespodziankowej paczuszce znalazłam pięć unikatowych mydełek. Wszystko było niezwykle starannie i estetycznie zapakowane, a otwieranie każdego produktu z osobna przyniosło mi wiele przyjemności. Co dokładnie znalazłam w pudełku?


1. DELIKATNIE PEELINGUJĄCE MYDŁO DO CIAŁA VANILO


To mój hit! Uwielbiam waniliowe klimaty, dlatego też byłam pewna, że mydło przypadnie mi do gustu w 100 % - jak się domyślacie, nie pomyliłam się. W składzie znajdziemy oliwę z oliwek, nierafinowane masło shea, olej ze słodkich migdałów oraz awokado. Brzmi jak raj dla ciała, prawda :)? Vanilo nie tylko oczyszcza skórę, złuszczając ją drobinkami maku, ale także nie powoduje przesuszenia - przyznam, że kontakt ze wszelkimi mydłami kończył się u mnie właśnie w ten sposób. Bardzo miłe zaskoczenie!

2. MARCHWIOWE MYDŁO DO TWARZY KAROTO


Moja cera jest wymagająca. Karoto całkiem nieźle sobie z nią radzi i dobrze ją oczyszcza. Macerat z marchwi i nierafinowany olej palmowy (z certyfikatem RSPO) zawierają odżywczy i wzmacniający skórę beta-karoten. Ziarenka maku delikatnie złuszczają zbędny naskórek, a olejki eteryczne relaksują (may chang, moja ukochana bergamotka i soczysta pomarańcza).

3. SILNIE PEELINGUJĄCE MYDŁO DO CIAŁA SALO


Mydło idealne dla osób, które chcą zafundować sobie orzeźwiający rytuał niczym w SPA. Zawarta w Salo sól himalajska ma właściwości nie tylko złuszczające, ale i pobudzające krążenie. Olejki eteryczne z eukaliptusa i mięty działają ożywczo, odświeżająco. W składzie znajduje się też olej kokosowy, nierafinowane masło shea, olej ze słodkich migdałów i awokado.

4. PEELINGUJĄCE MYDŁO DO CIAŁA CINAMO


Jeśli lubicie aromatyczny cynamon, goździki, anyż i soczystą pomarańczę, to pokochacie to mydełko! Zawarte w nim olejki eteryczne pobudzają i rozgrzewają, co w moim odczuciu świetnie się sprawdzi zwłaszcza w okresie nadchodzącej już wielkimi krokami jesieni czy też nieco odległej zimy. Ponadto, w Cinamo znajdziemy również płatki owsiane, odpowiedzialne za delikatne peelingowanie naskórka.

5. MYDŁO DO CIAŁA JASMENO


Produkt ten bardzo cieszy oko. Suszone kwiaty jaśminu pięknie dekorują mydło, nadając tym samym barwnej kostce oryginalny, niepowtarzany desing. Biała i francuska czerwona glinka dopełniają tę wyjątkową formę. Bogate w żelazo i minerały składniki odżywiają skórę. Nie można zapomnieć o aromacie jaśminu :).

Jestem mile zaskoczona jakością produktów, korzystanie z tych dobrodziejstw przyniosło mi wiele przyjemności i przede wszystkim pozytywnie wpłynęło na moją skórę. Czasem trzeba zafundować sobie małe, domowe rytuały niczym z ekskluzywnego SPA. A to jest na wyciągnięcie ręki... ;).

Za przepięknie zapakowane, wyjątkowe mydła naturalne
serdecznie dziękuję Ondo Pracowni:



2 komentarze: