czwartek, 24 marca 2016

‪#‎ChallengeOnNaturePhotography‬

Witajcie Kochani! Jakiś czas temu zostałam nominowana do facebook'owej zabawy - zadanie miało polegać na tym, że przez tydzień codziennie wrzucałabym zdjęcie związane z tematem tagu. Wyzwanie najpierw rzuciła mi Ania, a później Kinga - po kliknięciu w imiona przeniesiecie się na ich blogi :). Dziękuję Wam dziewczyny! Niestety, mam taki chaos na głowie, że nie byłabym w stanie regularnie publikować zdjęć. Postanowiłam nagiąć trochę zasady i stworzyć post, w którym zamieszczę 17 fotek - dwa razy po siedem plus trzy gratisowe, gdyż nie mogłam się zdecydować :D. Wierzcie, dla osoby, która prawie cały dysk ma zawalony folderami z fotografiami, wybór tak małej ilości jest bardzo utrudniony. Dziś mam dostęp tylko do jednego z laptopów, więc musiałam przeprowadzić selekcję na jednej z części moich komputerowych albumów. Kocham trzymać w ręku aparat i chwytać w kadr otaczający mnie świat... Efekty poniżej!


Pamiątka z wagarów :D! Nie mogłam się doczekać ferii, więc
zrobiłam je sobie kilka godzin przed oficjalnym rozpoczęciem wolnego.
Pierwsze kwiatki po zimie w ogrodzie botanicznym w Grudziądzu...
A tutaj wspomnienie buszowania we florze
Błoni Nadwiślańskich :).
Wspomnienie końcówki wakacji spędzonej w Borach Tucholskich.
To zdjęcie jest chyba nawet z tego samego dnia, co poprzednie :).
Ptaszek prosto z jeziora w Borach Tucholskich!
Fotkę strzeliłam podczas spaceru na Babich Dołach -
jedna z ulubionych dzielnic mojej ukochanej Gdyni. 
Była woda na Babich, to czas i na piasek i kamyczki.
PS. To nie photoshop!!! Tak po prostu wyszło :D.
Spacer nad Wisłą - Grudziądz niewątpliwie ma swoje uroki.
Jesień na jednej z trójmiejskich plaż.
Kociaki są wspaniałym obiektem wenotwórczym.
I pięknie wychodzą na zdjęciach.
Robaków i innych owadów jakoś nie wielbię,
ale nie mogłam odpuścić sobie takiego kadru.
Nic specjalnego (chyba?), ale jakoś lubię to zdjęcie.
Czarny kociak w Rosochatce.
A tutaj jezioro, również w Rosochatce, tzn. w Główce.
Widoczki tego wieczora były bajeczne.
Sielski klimat wakacji... Przysięgam, to już ostatnie Bory.
W zestawieniu nie mogło zabraknąć mojej ukochanej FUNI!
Mieszkała w domu, którego dół wynajmowaliśmy na I roku studiów.
Takie widoczki to wakacyjny standard - siódme piętro zobowiązuje :).
I jak wrażenia :)? Będę wdzięczna za każdą opinię! Do zabawy powinnam kogoś nominować... No więc zapraszam wszystkich tych, którzy chcieliby wziąć w niej udział :)! Ściskam gorąco, Karolina.

31 komentarze:

  1. Masz talent, dziewczyno! Te zdjęcia są zachwycające! Naprawdę jestem pod wrażeniem, są prze-piękne! :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi naprawdę bardzo miło za takie słowa uznania ;)!

      Usuń
  2. Piękne! Podziwiam Twój talent :) Nie odniosę się do konkretnych zdjęć bo podobają mi się wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zostałam nominowana, niestety mam problem z systematycznością i również brak mi czasu na przeglądanie albumów :( Twoje zdjęcia są super! Nie dziwię się, że ciężko było ci wybrać tylko 17. Mnie najbardziej podoba się zdjęcie z Gdyni, ze spaceru nad Wisła w Grudziądzu, jezioro w Rosochatce (no boski widok!!!) :) Uwielbiam takie krajobrazy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wypróbuj moją metodę - zamiast systematycznej publikacji na FB spróbuj jednorazowo na blogu :D. Dziękuję, jest mi bardzo miło, że moje zdjęcia Ci się spodobały :).

      Usuń
  4. Fajne zdjęcia.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wrażenia?! Te zdjęcia są piękne! :) Gdybym jednak miała wybrać to jedno jedyne, które mnie najbardziej urzekło to chyba numer 2 z krokusami :) W swojej prostocie podoba mi się najbardziej! :D Choć oczywiście wszystkie zdjęcia są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana <3! Wiesz co? To zdjęcie numer 2 swego czasu było moim ulubionym :).

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia! ♥ Ja sama kocham je robić. :)

    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Najbardziej podoba mi się 2 i 6. Może powinnaś pomyśleć nad zmianą przyszłego zawodu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, nie :P. Fotografia lepiej niech zostanie jako przyjemne hobby :).

      Usuń
  8. rewelacja zapraszam Cię tutaj http://iceeflowerss.flog.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia, ja też lubię fotografować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha nawet zapomniałam o takim wyzwaniu :D Ja też zaniechałam tego po pierwszym dniu, ale miło, że Ty pamiętałaś. Ja właściwie strzelam foty w każdym pięknym miejscu, w którym jestem i zaraz ląduje na instagramie lub fb lub na blogu :D Kocham fotografować. Twoje zdjęcia są piękne, takie delikatnie ale w fajny sposób pokazują przyrodę widzianą Twoimi oczami ;) Ten łabędź jest śliczny. Pozdrawiam Cię Kochana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, pamiętam :). Mam od Ciebie też jeszcze jeden zaległy tag :D. Dziękuję Ci za pozytywne słowa :). Buziaki.

      Usuń
  11. Wiedziałam, że będziesz miała z czego wybierać! :) Już tyle razy zachwycałam się Twoimi zdjęciami natury, że i tym razem to zrobiłam! Dziękuję pięknie za udział w tym wyzwaniu :)
    Babie Doły, spacer nad Wisłą, kocurki to zdecydowanie moi ulubieńcy :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłaś to z premedytacją :D! Ale bardzo mi miło, że moje zdjęcia tak Ci się podobają. Skoro tak lubisz kociaki, to muszę pomyśleć nad jakimś postem z typowo kocimi fotkami :D!

      Usuń
  12. Piękne, a ostatni zachód słońca wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. W pierwszym zdjęciu i w babich dołach się zakochałam, ale wszystkie są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia i fajna akcja, z chęcią ja u siebie wykorzystam :) oczywiście wspomnę o Tobie na blogu 😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zachwycona, zdjęciami i cudem natury! Osobiście uwielbiam zachody słońca, jak tylko mogę to cykam fotki (i wrzucam na fb, hahahaha). Te kolory, przenikające, nie do powtórzenia! Koty są cudowne, zawsze zdjęcia, na których widnieją są przecudowne! Czekam na kolejny zastrzyk natury w postsci Twoich zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Heh zachodów mam całą masę, ale musiałam się ograniczyć :D. Skoro tak, to chyba muszę pomyśleć nad jakimś specjalnym działem dla większej ilości fotek :).

      Usuń
  16. Babie Doły to mój faworyt! naprawdę masz talent i oko, Karolina. :D i dobry aparat do tego. zdjęcia są fantastyczne.
    też dostałam nominację do tego wyzwania, może trochę od Ciebie ściągnę i opublikuję wszystko w jednym poście? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). A ściągaj, śmiało :D!

      Usuń
    2. A co do aparatu - właściwie to zdjęcia były robione chyba 4ma różnymi sprzętami :D. Dwie lustrzanki Canona i dwie hybrydy Fuji.

      Usuń