czwartek, 3 marca 2016

Rozwiązanie konkursu :).

Kochani, witajcie pierwszy raz w tegorocznym marcu :)! Czy u Was za oknem też panuje okropna szaruga? Wczoraj było tak pięknie z rana - na niebie pojawiło się słoneczko i nawet nie wiało. Potem trochę się pogorszyło, jednak o deszczu nie było mowy. Dziś, kiedy tylko otworzyłam oczy, poczułam, że chyba czas na leniwy dzień... Na zewnątrz nie mam po co wychodzić, no chyba, że marzy mi się kąpiel w strugach płaczącego nieba. Przejdźmy jednak do spraw najwyższej rangi - w końcu uporządkowałam większość swoich obowiązków i znalazłam czas, aby... WYLOSOWAĆ ZWYCIĘZCĘ KONKURSU! 


Dziękuję wszystkim, którzy się zgłosili do zabawy. Mimo najszczerszych chęci, nie mogę Was wszystkich obdarować nagrodą. Nie martwcie się jednak, niedługo kolejny konkurs! Bądźcie czujni. Tymczasem ostatni wygrywa...


Gratuluję serdecznie! Po otrzymaniu adresu książka poleci do Ciebie :). Zmykam nadrabiać zaległości serialowe, a my widzimy się już niebawem! Tym razem na tapecie będą książki, ale nic więcej nie zdradzam. Buziaki, Karolina.

7 komentarze:

  1. Gratuluję zwyciężczyni! Nota bene ciekawy nick. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki będą, to ja czekam z niecierpliwością :)
    Gratuluję ukrytej rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na następny konkurs ;) a tymczasem gratuluje zwyciężczyni! :)) obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje :) chyba pierwszy raz w życiu coś wyygralam :) :) już pisze adres :) pozdrawiam! :) Magdda

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje :) chyba pierwszy raz w życiu coś wyygralam :) :) już pisze adres :) pozdrawiam! :) Magdda

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) U nas pogoda w kratkę. Najpierw ładna pogoda, nawet ciepło a następnego dnia robi się zimno, nawiewa zimnem i śniegiem, po to by po południu zaczął padać śnieg i zrobiła się chlapa i plucha i tak w kółko

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję zwyciężczyni! mnie natomiast nie pozostaje nic innego jak polować na książkę w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń